Skutečná svatba – R♥D

Pohádková svatba, úžasné detaily, krásný a skutečný život … Třešničkou na dortu jsou skvělé fotografie Lucky!

Naše seznámení nebylo ani trochu romantické a manželovi trvalo tři roky, než mě získal – vůbec jsem ho nechtěla (nedala jsem mu tedy ani šanci mě ohromit :)). Až po dlouhé době jsem se nechala „ukecat“ na rande – a od té doby jsme spolu. 🙂 Pamatuji si pár okamžiků: nesmírnou nervozitu, když jsme si poprvé volali (do té doby jsme si jen psali a jeho hlas z večera našeho prvního setkání jsem zapomněla – navíc byl dost ovlivněný alkoholem ;)), to, jak mě jeho hlas ohromil, to, jak na mě na prvním rande čekal se žlutou růží, kterou mám dodnes schovanou, na zastávce tramvaje a než jsem stihla pozdravit, přitáhl mě k sobě a začal mě líbat! 🙂 To, jak jsme na prvním rande řešili, jestli naše svatba bude v kostele nebo na úřadě. 🙂 Náš společný život není romantická pohádka, často se hádáme, vyjasňujeme, upevňujeme pozice, bojujeme. Taky se hodně smějeme, rádi se tulíme, koukáme na filmy a hrajeme karty. Vím, že můj manžel bude ten nejlepší táta na světě.

Dělí nás jedenáct let zkušeností, já ještě naivní, mladá a rozlítaná, on zodpovědný, usazený a zkušený, já Češka z velkoměsta z téměř feministické rodiny, kde po rozvodu zůstaly samy tři holky, on z vesnického předměstí východního Slovenska, kde co řekne chlap, to platí. Není to pohádka, ale je to náš, opravdový život, který bude trvat, doufejme, až do konce našich dní. Naše svatba, ta ovšem předčila očekávání a pohádková byla. 🙂 První setkání u oltáře, první polibek, kdy tleskal celý kostel, první tanec, kdy jsme zvládli obě zvedačky, ale hlavně naprosto skvělí hosté – rodina a kamarádi, kteří vytvořili nezapomenutelnou atmosféru a způsobili tak, že si náš svatební den budeme opravdu pamatovat celý život jako jeden z nejkrásnějších! 🙂

……..

Fotografie: PK photography
Hostina: Bukovanský mlýn

Přidat komentář

