Skutečná svatba – Katka♥Kuba

Katka s Kubou mi svou kouzelnou svatbou dokázali, že pro svůj vysněný den jde udělat i nemožné a vše podle svých představ ♥  .. a žili spolu šťastně až do smrti… teď ale pěkně od začátku!

Naše setkání bylo celkem netradiční. Když jsem před šesti lety opouštěla svou rodnou zem se záměrem nabytí nových zkušeností a zdokonalení se v jazyce, nikdy bych nečekala, že spolu s tím najdu i svou životní lásku. Pak mi jednou do schránky na sociální síti přistála krátká zpráva, následovalo pár osobních setkání a i přesto, že to rozhodně nebyla láska na první pohled (vlastně ani na ten druhý :)), se z přátelství vyklubalo neuvěřitelně silné pouto. A tak jsem se již po měsíci stěhovala k němu a jeho rodině, po dalším roce už jsme měli vlastní bydlení, po nějaké době jsme začali pracovat v jednom zaměstnání. Jsme spolu téměř od rána do večera a naše láska nám jenom kvete :)!

Když mě můj muž požádal o roku, byla jsem jak v sedmém nebi, i když to rozhodně nebylo nic romantického (na to on si nepotrpí …). Na svatbu jsme si sice museli nějaký čas počkat, ale rozhodně to stálo za to. Už tenkrát jsem věděla, že to určitě nebude žádná tradiční svatba v růžové, ale celkový koncept jsme vymysleli, až když jsme dostali ten skvělý nápad – uspořádat vše ve staré stodole mých rodičů. Ty sice jímala hrůza od chvíle, kdy jsme jim náš nápad předložili, jelikož stodola byla až po strop zarovnána starým haraburdím, ale bylo to právě díky nim a jejich úsilí, že jsme si náš sen nakonec splnili. Ladit vše do jednoho stylu už pak byla spíše zábava, i když takhle na dálku to nebylo rozhodně nic lehkého! Několik měsíců jsem nedělala nic jiného, než se inspirovala a tvořila, ale stálo to za to a náš pohádkový den v rustikálním stylu nechal všechny beze slov.

Celá svatba se pak nesla ve znamení lásky, pohody a spokojenosti všech, trvala od pátku do neděle a všichni se jen bavili, pili, jedli a veselili… a nejen pro naše italské přátele to byla svatba, na kterou asi do smrti nezapomenou 🙂 !!

……..

Foto & video: Jakub Cabalka a Jitka Halířová
Dort: Lucie Bezdičková
Květiny: Pomněnka Kostelec nad Orlicí

Přidat komentář

